Studenții sunt rugați să-și verifice periodic căsuța poștală asociată contului din platforma https://students.chem.uaic.ro (adresa din domeniul @chem.uaic.ro pentru studenții care au urmat cursurile de licență ale Facultății de Chimie și respectiv adresa personală în cazul celorlalți) sau să-și activeze notificările din aplicația Moodle (pentru cei care au instalat-o în telefon).
Platforma notifică studenții prin e-mail, în mod automat, în situațiile următoare: studentul a fost înscris la un curs, într-un curs a fost adăugată o temă la care studentul trebuie să răspundă, profesorul a postat un anunț în zona de forum a cursului, un al utilizator a transmis un mesaj privat etc.
Configurare client de poștă electronică
Accesul la căsuța poștală din @chem.uaic.ro se poate face prin web, de la adresa https://mail.chem.uaic.ro sau prin protocol dedicat, de e-mail. Pentru cea de-a doua variantă este necesară configurarea unui client de e-mail, care poate fi Outlook, Thunderbird sau Apple Mail pe PC/Mac sau aplicația de E-mail preinstalată în majoritatea telefoanelor smart.
În oricare dintre situațiile de mai sus, în clientul de e-mail trebuie adaugat un cont nou cu următoarele date:
- Adresa de e-mail: prenume.nume@chem.uaic.ro
- Username: prenume.nume (fără @chem.uaic.ro)
- Server de intrare (Incoming server): mail.chem.uaic.ro
- Tip server: IMAP
- Securitate: SSL
- Port: 993 (de regulă automat)
- Server de iesire (Outgoing, SMTP): mail.chem.uaic.ro
- Securitate: SSL
- Port: 465 (de regulă automat)
- Serverul necesită autentificare: Da, aceleași date ca mai sus (username și parolă)
Păstrați parola de acces confidențială și schimbați-o la interval de maxim 1-2 luni folosind formularul de la pagina https://mail.chem.uaic.ro/changepassword.
Comunicați secretariatului facultății dacă ați uitat parola de acces sau dacă aveți dificultăți în accesarea contului.